Dan före dan idag! jisses så nervös jag är! Är det en bra ide att testa innan jobbet? Idag har mina bröst gjort så ont, men bröstvårtorna svider! kan inte ens vidröra dom. Kan inte vara utan bh och sova utan är inte aktuellt. Värkt i livmodern idag. Ingen mensvärk men en annan slags värk som typ kommer ena sekunden, slutar, för att sedan komma någon sekund efter igen. Gjort ont när jag rest mig upp också. Känns precis som att det är mitten av livmodern vad jag tänker mig att den sitter. Ovanför blygdbenet. Inget rosa/brunt i bindan idag. Jag går och lägger mig med en ändå behaglig känsla i kroppen idag på första advent. Imorgon ska jag till jobbet tidigt hade jag tänkt mig. ❤

2 kommentarer

Karin

30 Nov 2014 23:17

Heja dig! Håller tummarna!

Alexandra

30 Nov 2014 23:42

Du är garanterat gravid då inte mensen satt igång!!! Grattis i förskott!!!

Kommentera

Publiceras ej