Hej på er!
 
Jag vill be hemskt mycket om ursäkt för att jag plötsligt försvann! Anledningen är ingen hemsk, utan helst enkelt trött gravid förvirrad blivande mamma! Jag mår toppen och bebis verkar också må bra! Är i vecka 17 nu och längtar ihjäl mig tills vårt rutinultraljud den 12 mars. Lite sent kan jag tycka, men så blev det.
 
Sedan sist har det väl egentligen inte hänt mycket. Jag har fått må underbart. Inget illamående eller sånt. Brösten som gjort sig påminda, men dessvärre fick jag foglossning i vecka 10. Inget farligt, men jag kan absolut inte gå i min vanliga takt. Funderar mycket på hur jag ens ska kunna motionera=p men! Idag är första dagen på gravidyoga! Det ska bli underbart och bra för stackars bäckenet också, samt förberedelse inför förlossning.
 
Jag ville bara titta in och göra mig hörd. Förstår att många säkert varit oroliga? Fick ett sånt fint meddelande på aff som gjorde att jag kände att jag var tvungen att skriva här. Tack fina du för omtanken! 
 
Jag återkommer igen med en liten (stor?) Magbild sen=) och jag ska också läsa igenom alla kommentarer som jag inte läst. Efter jul blev det liksom en väldigt lång paus för att smälta allt och komma ut ivf bubblan liksom.
 
Stor kram till alla er fina som visar så mycket omtanke!

13 kommentarer

Sissa83

24 Feb 2015 07:09

härligt att höra! Glädje!!
Du får skriva precis hur mycket eller lite du vill-det viktigaste är att du mår bra! Så skönt att höra :)

Svar: Vad bra! Tack fina du! <3
vagentillmammaochpappa.blogg.se

AlexSandra

24 Feb 2015 12:28

Åh! Så glad jag blir! Härligt att allt är bra :D ❤️

Svar: Tack! <3
vagentillmammaochpappa.blogg.se

Emmet86

24 Feb 2015 12:39

Åh, vad kul att du skrev! Minns du mig - vi "hängde ju ihop" även på AFF. Jag är fortfarande aktivt där...
Åh, jag har så sjukt mycket frågor till dig. GALET att du är i vecka 7.
När jag skrev senast, innan jul, då du fortfarande var aktiv så hade jag precis misslyckats med mitt första försök. Jag vart ju överstimulerad i samband med IVF i oktober och 4 embryon frös ned. Första försöket skedde i naturlig cykel med ett dag-2 embryo. Även det andra. När jag misslyckades även på det andra försöket brakade hela min värld. Jag var sjukskriven i två dagar pga stark ångest.
I em ska jag gå igenom min tredje återföring.
Denna gång med vårt enda dag-5 blastocyst, och detta sker i stimulerad cykel.
Kvar i frysen finns nu bara en enda dag-2 kvar. Och i april är i vi i framme i landstinget. Då har vi hållt på med ivf i 7 månader.
Ska ni ta reda på kön? har ni några namnförslag? har ni börjat förbereda hemma?

Svar: KLART jag minns dig!!! Herregud, vi har skrivit till varandra i flera år känns det som<3 Är ledsen för dig, men också väldigt hoppfull. Någon gång ska ni ju lyckas, eller hur! Och denna gång måtte det vara eran tur! Ett 5 dagars blasocyst är det vi också fick. Håller tummarna att du snart också kan få plussa<3 Svar på dina frågor: Ja vi ska ta reda på könet OM bebisen vill visa könet vill säga=) Vi har inga killnamn!! Tar gärna emot förslag! Tjejnamn som vi tycker om är Elise och Adeline. Det sista blir det nog om det visar sig vara en tjej. Namnet har följt med oss så länge. KRAM
vagentillmammaochpappa.blogg.se

Emmet86

24 Feb 2015 12:39

* Vecka 17 ska det ju stå

Josefin

24 Feb 2015 12:44

Skönt att höra att allt är bra! Hade redan målat upp skräcksenarier ;)

Svar: Förstår det! Det hade jag också gjort...känner mig dum som hållt er på halster, eller inte halster, för jag behövde en paus. Men nu så! Är så glad att jag kan skriva att allt är bra=) Kram!
vagentillmammaochpappa.blogg.se

Karin

24 Feb 2015 17:59

Härligt att höra att allt är bra! :) du skriver när du orkar/ kan/ vill så klart :)

Svar: Tack<3 Ja, det kanske blir lite sporadiskt eller ofta=) Men jag tänker att jag ska hålla er uppdaterade, såklart! Kram!
vagentillmammaochpappa.blogg.se

Mia L

24 Feb 2015 21:05

Välkommen tillbaka :) kram Mia nu i v 28 m en mkt livlig pojke i magen :)

Svar: Hej Mia! Tack =) Vecka 28. oj herregud! Längtar så tills jag också känner bebisen i magen<3
vagentillmammaochpappa.blogg.se

Längtan

24 Feb 2015 21:42

Å vad härligt att höra att allt är bra med dig och bebisen i magen! Snart halvvägs ju! Eller du är halvvägs om jag jämför med när min dotter kom i v34+1 ;);)

Själv ruvar jag för fullt. Dag 11 nu.
Nerverna är utanpå skinnet och jag vill bara veta. Testdag på söndag. Har mkt mkt molvärk på nätterna så sömnen är dålig för att jag ligger livrädd å tror att blodet ska komma. :(
Hoppas så att vi får plus nu! ;) vill gärna vara i v17 direkt tack ;) mår alltid så illa i början..

Stor kram å jättekul att du skrev igen!

Svar: Åhh, håller allt jag har! Jag förstår dig! Herregud, ruvardagarna känns såååå långa. NU går allt i en rasande fart. Nästan lite skrämmande fort haha. Du måste ju tala om om hur det går! Är det första försöket denna gång? (du kanske har skrivit något om det tidigare- ber om ursäkt för det i så fall, håller på att gå igenom mina kommentarer). KRAM
vagentillmammaochpappa.blogg.se

Sofi

24 Feb 2015 22:05

Åh så skönt att veta att allt är bra med dig!! Vecka 17, helt tokigt! Själv är jag i vecka 14! Veckorna springer lite fram nu tycker jag, framför allt efter att illamåendet släppt! :) kul att läsa lite från dig igen! Välkommen tillbaks!

Svar: Grattis! Vecka 14, wow, snart är du där jag är och jag håller med dig att veckorna bara flyyyyger fram! Hinner knappt med=O Tack fina underbara!
vagentillmammaochpappa.blogg.se

Natalia Richardson

25 Feb 2015 14:43

Å så glad jag blev. Att se att du skrev igen underbara. Har varit orolig att du måde dåligt och var ledssen. Så glad att allt går som det ska
KRAM!

Svar: Hej! Jag förstår det!! Jag hade också varit jätte orolig. Men det var nog att jag var tvungen att komma ur min ivf-bubbla för en stund. Men det blev lite väl långt. Tack fina fina du!
vagentillmammaochpappa.blogg.se

Anonym

26 Feb 2015 07:41

Men vad skönt att allt är bra! Jag började läsa din blogg precis innan du blev gravid nu. Tånkte som alla andra att det måste hänt nåt (tråkigt) eftersom du försvann. Varit in då och då för att kolla. Vad roligt att det inte alls stämde! Grattis och lycka till på RUL så fortsätter jag att titta in!
Kram från Maria som hittat hit via google!

Svar: jag förstår att man trodde att det inte gick bra. Det hade jag också trott. Men tack och lov så går allt framåt och bra! Är du gravid? försöker? ivf? kul att du hittade hit=) kram
vagentillmammaochpappa.blogg.se

MixCam

29 Dec 2020 00:18

https://188bet-vn.tumblr.com/post/631411566635548673/tiktik-free-followers-likes-2021-tutorial

Do you want be famous on tiktok? Click link above and enjoy fans and followers free! 2021 UPDATED!

tik tok hack 2021,tiktok likes 2021 free,tiktok fans 2021 free,tiktok free followers 2021,tiktok free usa hack 2021,tiktok free likes usa 2021,tiktok free followers 2021 usa,hearts free tiktok
KW:
Get Real Tiktok Followers 2021
How To Get Free Followers On Tiktok Without Human Verification 2021
Free Followers On Tiktok Without Human Verification 2021
How To Get Free Tiktok Followers App 2021

Source of article:

2. https://www.purchase.edu/live/events/21400-tik-tok-video-competition

RobertNef

17 Sep 2022 16:53

Urgent assistance in obtaining high-quality and anonymous PCR from all over the world! [url=https://cov-help.com/]High-quality documents all over the world at affordable prices and in the shortest possible time![/url] We will help you get the document within 30-60 minutes without queues. A document with a qr code. The document contains a working cr code with patient and clinic data.Complete anonymity of data. Complete anonymity during registration. We guarantee quality and low prices.

PCR TEST IN BELARUS - Cov-Help

Kommentera

Publiceras ej