Jag har noterat följande symptom:

- Andfåddhet. Känner mig som en riktigt gammal tant när jag går i trappor och backar. Kände av detta redan 4 dagar innan jag testade.

- Trötthet. Smyger på mer och mer. Skulle jag kunnat, hade jag kunnat somna ståendes. Sover alltmer en/kväll en kortis (harkel, 2timmar). Somnar lika lätt inför natten för det.

- Träningsvärk i magen, på sidorna när jag sträcker på mig. Haft sedan några dagar innan jag plussade.

- Molvärk från och till i livmodern. Sedan under naveln. Beror antagligen på tarmarna?

- Humöret? Hmm vet inte alls om jag är värre än vanligt haha. Kan nog inte säga att detta är ett symtom. 

Sedan vill jag sända världens största kram till Karin idag som fått tråkiga besked❤ Vi vet ju alla med oss att det är så sjukt jobbigt att misslyckas gång på gång. Men konstigt nog hämtat man sig snart efter att man brutit ihop. Jag hoppas att du Karin vill när du orkar, uppdatera mig hur er resa fortsätter. 

2 kommentarer

Karin

17 Dec 2014 09:20

Till bloggerskan: tack fina du! Det värmer! Och tack till alla fina här på forumet. Jag fortsätter följa er andra :)

Mia

18 Dec 2014 11:17

Jag säger CHECK på alla dina symptom! Och angående humöret så är jag alltid väldigt svängig så min karl konstaterade att det inte var så stor skillnad mot när jag var inte gravid! Haha! Enda skillnaden nu är väl att jag kan börja gråta om jag tex glömt köpa hem parmesan till min köttfärssås... ;)

Kommentera

Publiceras ej