Hej!
 
Idag är en tung dag. Turen var inte på vår sida denna gång heller...Vaknade med sådan smärta på höger sida vid äggstocken, sedan blev jag öm över livmodern. Fick ta en Alvedon och lägga en vetekudde på magen. Hade väldigt svårt att gå till en början. Tog ett test en dag innan testdagen. Negativt...värken släppte senare på förmiddagen när mensen dök upp...sambon åkte och köpte skydd till mig. Känner mig knäckt, besviken och att det är så orättvist på många sätt. Jag gläder mig mycket över våran son och inser att vi nog hade väldigt tur med honom.
 
Nytt FET blir tidig vår tror jag. För nu måste vi återigen spara pengar...också så sjukt orättvist. 3 stycken 6-dagars blastocyst finns nu i frysen. Jag vet inte om jag orkar med fler än 3 försök rent psykiskt om tredje gången inte tar sig...2024 har vi på oss, men "bara" tre befruktade ägg kvar...stressen över detta är hemsk. Hatar att det ska vara en kostnadsfråga att försöka få ett biologiskt barn. 
 
Imorgon ska jag lämna meddelade till Örebro om att det misslyckades...
 
Jag kommer skriva igen när vi påbörjar vårt tredje FET. Tills dess ta hand om dig! 

Kommentera

Publiceras ej