Snart åker vi mot sjukhuset. Den mottagningen som vi egentligen ska till har julstängt så idag ska vi till gynmottagningen. Är så innerligt glad att vi fick en tid idag!

Inlägget nedan var inte meningen att det skulle vara provocerande eller något. Jag vet att jag har min sambo som kommer älska mig oavsett hur jag ser ut. Och jag är så innerligt glad över att jag ens är gravid att bristningar är skit samma. Men jag kan väl inte vara den enda som blir lite ängslig över en eventuell förändring? Jag bryr mig inte i slutändan, det är tanken jag behöver förlika mig med. Jag önskar såklart att jag har turen som vissa andra att få se ut som mig själv även efteråt. Det är väl inget fel? Kommer antagligen småle när jag läser detta om ett år och tänka, hur tänkte jag. Men allt har en första gång som innebär mycket funderingar. 

Nu ska jag borsta tänderna sen åker vi. Uppdatering kommer sen! ❤

Kommentera

Publiceras ej