3 kommentarer

Emmet86

25 Feb 2015 18:14

Men åh. Vet inte vad jag ska säga. Magiska mage! Tänk - du låg bara en vecka framför mig och är redan i v 17. Och jag är på RD1 på försök 3...Hoppas att jag också får mage snart :) Och att du vill skriva igen! Har ni gjort kub? Hur har det varit hittills, gravidbubblan?

Svar: Tack! Du är så underbar<3 Jag kommer strax uppdatera er mer i bloggen=) Skriver från datorn nu, så nu ska väl allt bli rätt med stavning. Skriver oftast från telefon och ser att det ibland blir lite knasigt=p Som sagt, håller allt jag har för dig vännen!
vagentillmammaochpappa.blogg.se

Anonym

25 Feb 2015 18:37

Ååh va underbart! Visst är det härlig känsla!? Känner du nåt sprattel än? Jag kan sakna bebisbuffarna från mina 2 graviditeter, men det bästa är när dom kommer ut <3 Tro mig, du kan inte ana att man kan älska nåtnån så mycket! Kram och lycka till från en tjej som aldrig haft "problem" att bli gravid men som beundrar din styrka :)

Svar: Nej jag känner inget sprattel! Försöker inbilla mig, men nä=P Bebisen vill inte alls göra sig till känns hehe. Är så otroligt spännande! Vill veta hur det känns!=) NU! Tack för dina fina ord. Det glädjer mig så otroligt mycket att du faktiskt skriver.
vagentillmammaochpappa.blogg.se

Anonym

25 Feb 2015 20:42

Det är helt magiskt! Men som sagt, det mäktigaste är när dom kommer upp på bröstet 😊 Jag kan tipsa dig om att Brio Smile är en liten och nätt vagn men otroligt skön att köra, åk till babyproffsen och prova ;) Skönt att du mår bra, själv spydde jag till v. 18 med bägge barnen, så pass att jag låg inlagd men som alltid så är det värt det! Än en gång, lycka till och NJUT! <3

Svar: Tack för tipset!! åh fy! jag är förvånad att jag inte mått illa alls. man förväntar sig nästan det liksom. Men jag är glad, får kämpa med foglossning istället=/
vagentillmammaochpappa.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej