Godkväll!
Mätt, mättare, mättast! Sambon köpte McDonalds till oss. Ingen av oss orkade laga mat just idag. Inget mig emot😊 Vi är båda väldigt nervösa inför morgondagen! Blir antingen en sjukt bra dag, eller årets värsta. Tror att det blir som så att jag testar mig på morgonen, tidigt, för att sedan gå in till sängen och berätta om resultatet. Men ett paket. Vad det är får ni se OM det blir ett plus❤ Annars får paketet hållas hemligt ett tag till. Idag har jag mått bra som oftast. Samma symptom som igår.
Bröstvårtorna svider och jag har aldrig känns något så obehagligt någon gång.Snälla alla ni därute! håll allt ni har för oss imorgon.
p.s. inatt kommer jag nog sova så sjukt dåligt.

4 kommentarer

Mia

01 Dec 2014 20:03

Ja testa tidigt så du har gott om tid hemma att antingen skrika av lycka eller gråta och hata denna orättvisa värld.. Så tänkte jag iaf, skulle till skolan så steg upp jättetidigt bara för att ha gott om tid hur det än skulle gå! Och om jag ska vara ärlig tror jag jag vaknade femton gånger den natten ändå så det var inget svårt att stiga upp tidigt! (Och då hade jag ändå tjuvtestat dagen innan ;)) LYCKA TILL NU!!!!!! ✊✊✊✊

carolina

01 Dec 2014 20:19

Jag lovar, jag håller tummarna allt vad jag kan :)

Karin

01 Dec 2014 20:47

Lycka till nu! Jag tänker att blir det inte er tur just i morgon så blir det snart det ( försöker tänka så själv fast det är svårt) När man läser om IVF så ser man ju fakta att upprepning är en lyckad faktor för att lyckas.... Det låter som en klen tröst, men ibland tycker jag det ligger en visst tröst i det. Vi får tänka att NÄR det blir vår tur och inte om... Jag håller alla tummar jag har för i morgon!

Natalia Richardson

01 Dec 2014 21:24

Hoppas så för er skull.

Kommentera

Publiceras ej